dijous, 1 de març del 2018

Un visita que ens ha impressionat!


Els alumnes de 5è vam anar a visitar la Sagrada Família el passat dimecres 28 de febrer. 

La pluja i el fred no van impedir que poguéssim gaudir d’un monument tan emblemàtic de la nostra ciutat. Aquesta visita la vam fer després d’haver treballat les diferents façanes i la vida de Gaudí en el projecte telemàtic de "5 al Temple". D’aquesta manera vam poder observar in situ i de la mà d’uns guies tot allò que havíem après a l’aula: el quadrat màgic, la representació de la natura en l’obra de Gaudí, els estils diferenciats de les dues façanes, les torres en construcció...

Els alumnes van quedar impressionats per l’obra de Gaudí i van demostrar durant tot el matí un gran interès i un excel·lent comportament. Felicitats a tots i totes!
















7 comentaris:

  1. Ma encantat aquesta visita a la Sagrada Familia serà..... INNOVIDABLE
    Cristina Villa

    ResponElimina
  2. Gràcies Cristina! A mi també em va agradar moltíssim la sortida. Us vau portar genial!
    Eli

    ResponElimina
  3. Em va fascinar la visita, vaig aprendre moltissimes coses. Tinc unes ganes tornar a la S.F. i fer-lis de guia a la meva familia i explicar-lis tot!
    Judith 5éA

    ResponElimina
  4. a mi em va agradar moltíssim va ser súper interessant
    hel·lena fernandez

    ResponElimina
  5. A mi també em va encantar la visita a la Sagrada Família, estic desitjan tornar-hi

    Daniel.S

    ResponElimina
  6. Vam aprendre moltes coses noves! Ens ho vam passar molt bé. Mercè i Martina Fresno

    ResponElimina
  7. Va ser una visita innolvidable, Gaudi va ser un fascinant artista.
    Natalia Muniesa

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!