dimecres, 13 de juny del 2018

Jornada Medieval i construccions

La cirereta del pastís del projecte d'Excàlibur a Vilardell l'ha posat la Jornada Medieval! Dimarts vam acudir tots a l'escola personificats d'un dels personatges medievals que ens havia tocat a la rifa.

El pati era ple de clergues, nobles, reis, artesans, cavallers i camperols, sobretot camperols. Els alumnes s'havien preparat per grups diferents diàlegs entre ells ambientats en els costums i situacions quotidianes de l'època.

Juntament amb les construccions d'edificis romànics, gòtics i mossàrabs que hem fet a Arts and Crafts durant aquestes darreres setmanes, han fet que aquestes sessions siguin una inoblidable cloenda d'aquest intens projecte de final de curs.





























5 comentaris:

  1. Molt divertida la rifa encara que jo era camperol. Jorge
    :-)

    ResponElimina
  2. hem va agradar molt aquest projecte jo era una camperola lliure del regne del Víctor tots ens vam ficar molt en el nostre paper.

    Helena Fernàndez 5è-A

    ResponElimina
  3. ha estat molt divertit jo era una camperola lliure del regne del Víctor tots ens vem ficar molt en el paper que ens havia tocat

    Helena Fernàndez 5è-A

    ResponElimina
  4. Va ser molt divertit perquè et posaves molt a la pell de la persona, el que havia de fer... Jo vaig fer de camperola amb l'Helena i la Clàudia.
    Mercè

    ResponElimina
  5. molt guay i divertit

    Helena Fernández 5è-A

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!