dijous, 21 de setembre del 2017

The colour wheel

The students of 5th grade went through a very interesting activity in the Arts and Crafts class: they studied the colour wheel. To start, they watched a PowerPoint to get familiar with the new vocabulary and concepts:  primary, secondary and complementary colours, cool colours, warm colours… Then they started colouring their wheel, first with colour pencils and later with paints. It was good fun. Look at the results! 





                                      








8 comentaris:

  1. No sabia tantes coses dels colors, com els complementaris. Amb la pintura va ser molt xulo, ja que a mi m'encanta la pintura, l'ull de colors al final quedava molt bonic.
    Judith

    ResponElimina
  2. Jo ho sabía pero va ser molt divertit!!!
    Cristina����

    ResponElimina
  3. Jo no sabía tantes coses, em va encantar!!! Sandra Roca

    ResponElimina
  4. He après molt sobre els colors.Hem va agradar molt treballar amb pintura!

    ResponElimina
  5. va ser molt divertit vaig aprendre molt
    sam mari

    ResponElimina
  6. va ser molt divertit vaig apendre els diferents tipus de colors que havien. Eli ets molt bona profe de Arts and Craft

    Helena Fernàndez

    ResponElimina
  7. he aprés molt sobre els colors

    ResponElimina
  8. no sábia tant sobre els colors

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!