divendres, 29 de setembre del 2017

Dissenyem cartells


Aquestes primeres setmanes a cinquè estan sent molt emocionants. Hem conegut mestres nous, tenim assignatures noves i com tots bé sabeu també tenim noves eines: les iPads.

El primer pas ha estat configurar cada aparell i després entre tots els alumnes hem fet una pluja d’idees sobre com utilitzar les iPads correctament a les classes. Tot seguit, hem repartit les normes i amb l’aplicació “Pages” hem dissenyat cartells per penjar les normes per la classe i tenir sempre presents aquestes instruccions. Amb aquesta pràctica hem après a inserir imatges, text, fons, canviar la tipologia de lletra i elaborar, en definitiva, una composició que fos clara, útil i entenedora.

Aquí us mostrem alguns exemples. Estem tots molt contents amb els resultats obtinguts. 















20 comentaris:

  1. Em va encantar fer el meu poster amb el pages!!!! Mercè

    ResponElimina
  2. El PAGES es super xuli! Judith 5éA

    ResponElimina
  3. Si!! Com m' agrada que aquest any, tenim una iPad per cada alumne!!! Cristina 5èC

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo gracies a l'iPad de l'escola, amb el meu iPad de casa he fet ja un Pages!!! Cristina 5èC

      Elimina
  4. Que xulo el pages!!!Martina

    ResponElimina
  5. Teniu molta traça! Us han quedat genial i ara que estan penjats encara fan més goig!

    Eli Nieto

    ResponElimina
  6. M'agradat molt el pages perque no savia que existia i m'he divertit molt xavi alonso

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt,m'agradaria tornaro a repetir

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt,m'agradaria tornaro a repetir

    ResponElimina
  9. a mi m'agradat molt aquest projecte amb les iPads i les seves normes

    ResponElimina
  10. Es divertidisim! Que bonics tots els cartells, el meu no está acábat...

    ResponElimina
  11. Es divertidisim! Que bonics tots els cartells, el meu no está acábat...

    ResponElimina
  12. Em va encantar fer-ho, és molt divertit tenir iPads!!! Sandra Roca

    ResponElimina
  13. Em sembla molt bona idea treballar amb iPads. Ariadna Alhama

    ResponElimina
  14. aquesta experiència estat molt divertida


    hel·lena fernàndez

    ResponElimina
  15. jo crec que sera millor així no farem coses dolentes

    ResponElimina
  16. va ser super divertit fer el cartell el pages es molt bona aplicacio
    Núria

    ResponElimina
  17. Va ser super gracios veure els cartells dels altres Marc García

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!