divendres, 17 de novembre del 2017

Explosions i fillols per acabar el projecte

Aquesta setmana hem acabat el projecte de “Som terrícoles”. En aquesta recta final ens hem convertit en científics i mestres. Ha estat una experiència molt interessant!

En primer lloc, els alumnes van separar-se per grups i van rebre una imatge d’un volcà de la geografia mundial que van haver de representar. Per fer-ho van utilitzar una ampolleta de iogurt begut, paper de diari i  plastilina. Finalment, els van fer explotar utilitzant vinagre, bicarbonat i colorant vermell. Va ser tot un espectacle!

L’última activitat d’aquest projecte va consistir a fer de mestres als seus fillols de segon. Els van explicar les capes de la terra i, després, ho van representar junts  amb plastilina. Per acabar, els alumnes de segon van avaluar els seus padrins. 








 








13 comentaris:

  1. Va ser molt emocionant fer erupcionar les volcanes i a la vegada difcil fer los i l' Estonia ambas les postres fillols moto divertida.

    Nicolás Ros

    ResponElimina
  2. Va ser molt xulo i creatiu, a mi no s'ha mages acorregut fer aquestes explosions (i els volcans), pero lo del nucli, escorça i mantell amb els nostres fillols va ser molt divertit.
    Judith

    ResponElimina
  3. M' agradat molt el tema i voldria tornarlo a fer.
    David Rosado

    ResponElimina
  4. Em va encantar fer el taller amb el meu fillol.
    Laura Núñez

    ResponElimina
  5. Va ser molt divertit fer erupcionar els volcans. Jo vaig ficar el bicarbonat. L'estona amb els nostres fillols va ser molt interessant
    Ignasi

    ResponElimina
  6. El meu fillol ho va aprendre molt be i també em va agradar molt veure la erupció del volcà fet per nosaltres.
    Natalia Muniesa

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar tot el projecte!!!
    Sandra Roca

    ResponElimina
  8. Va ser molt divertid les activitats de aquest projecte!!!
    Cristina Villa

    ResponElimina
  9. Va ser molt divertit hem va encantar
    CARLA

    ResponElimina
  10. A mi em va encantar fer la explosio pero nosaltres vam ficar masa colorant i va sortir massa vermell.El que vam fer amb els fillols va ser molt divertit una super bona idea
    NÚRIA

    ResponElimina
  11. Em va encantar












    Marc García

    ResponElimina
  12. va ser alucinant expluta els volcans i també passa una tarda amb els nostres fillols ensenyanlis les capes de la terra hi fer una manualitat les profes tenen molta imaginació i creativitat helena fernandez 5éA

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!