divendres, 27 d’octubre del 2017

Ens coneixem?


A cinquè treballem dinàmiques que tenen com a base el desenvolupament de les intel·ligències interpersonal i intrapersonal.
Hem dedicat unes sessions a treballar la confiança  en un mateix i en els altres. Per parelles, hem intercanviat rols per tal d’ajudar al nostre company en la realització d’un dibuix  amb els ulls tancats.

Quan hem acabat, hem reflexionat com ens he sentit fent l’activitat i hem donat per finalitzada la sessió amb el joc de la teranyina. Amb aquest joc, hem anat dient una paraula que simbolitza la importància del treball en equip, la confiança en l’altre així com també, com ha estat la nostra  sensació fent l’activitat.










7 comentaris:

  1. jo tenia 2 companys i m'els vaig confiar molt

    ResponElimina
  2. A mi hem va agradar molt aquesta activitat de inter-intra.... una de les millors! :3
    CRISTINA Villa 5èC

    ResponElimina
  3. A mi hem va encantar aquesta activitat de ínter intra...... una de les que mes em van agradar :3
    CRISTINA 5èC

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina continuarem treballant de manera divertida !

      Raquel

      Elimina
  4. a mi hem va encantar asigut una de les millors activitats m'agradaria tornaro a fer la Raquel és molt bona profe se que aprendrem molt amb ella i vaig agafar molta confiança amb la meva parella, si totes les classes de inter intra só´n així´tot el curs serà la meva assignatura preferida aprenc moltes coses noves, interesants, divertides, emocionants etc etc
    Helena Fernàndez 5éÁ

    ResponElimina
  5. A mi hem va agradar molt.Va ser molt divertit . A mi m´indicava l`Irene pero ella m´ajudava molt be perque no tenia ni idea de que estava fent i al final era un cotxe. Despres ho va fer l´Irene però també li va costar,al final era una casa amb una pilota. Més tard vem dibuixar un Ipad sense conpanyia, a mi hem va sortir un churro. Pero va ser molt divertit . Quina cosa ens tocara la proxima vegada Marc García CONTÍNUARA

    ResponElimina
  6. Els alumnes de cinquè són genials!
    Sempre motivats i amb ganes d'aprendre. Felicitats a tots!
    Raquel

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!